wtorek, 18 lutego 2014

Prolog

Nie wiem jak długo mogę udawać, nie jestem taka za jaką mnie uważają. Jestem Katherine Fox. Moi rodzice rozwiedli się gdy miałam 4 lata, do tej pory mieszkałam z mamą dopóki on się nie pojawił. Jeden z największych dupków jakich widział świat. Oczywiście chciał coś od mojej mamy. Chciał mnie. Straciłam ją w mgnieniu oka. Zastrzelił ją. Nienawidzę go. Zrobiłabym wszystko żeby mu się odpłacić. I jest szansa, nawet duża. Oni wszyscy są groźni, ja też mogę taka być. A może nie potrafię? Nie poddam się. On musi mi zapłacić, zabije nie tylko jego, ale ich wszystkich. Jego najbliższych, tak to mnie usatysfakcjonuje. Plan już mam, teraz muszę go tylko zrealizować.

                             

                                      Czytasz = komentujesz

Więc mamy prolog a z boku jest zakładka zwiastun, jest świetny a robiła mi go Sylwia.  więc, kto chce być informowany o nowych częściach piszcie w kom swoje tt lub aski :)

3 komentarze:

  1. świetne chce byc informowana @klaudia537

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinowa002233 , mój ask :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę będziesz mnie inf na asku ? PLissss : Crazy Mofos KOCHAM TWOJEGO BLOGAA <333

    OdpowiedzUsuń

szablon :)